AnnaVeraJulia

2014-01-20
19:59:37

Lägenheten

Imorgon har jag bott två veckor i min första lägenhet. Det är en möblerad studentlägenhet, en etta på 28 kvadratmeter med köksdel med riktig spis och ugn. Jag trivs och möblerna är rätt fräscha faktiskt, jag saknar dock lite saker och vill byta ut fåtöljen mot en bäddfåtölj, men det får bli ett kommande projekt.
 
Jag har börjat komma i ordning och tänkte visa lite bilder, det är dock svårt att få till någon vy över rummet med 50mm:s objektiv. De andra objektiven glömde jag hemma i Falun nu efter jul.
 
Fick två "blommor" via bud från familjen, är ju inga blommor utan gröna växter.
Köksdelen med bl.a. en kittel jag fått från Malin.
På två hyllor har jag förutom böcker mina finaste skor och två virkade 'gurumis.
Utsikt från ett fönster
Tända ljus i del av avtackningspresenten från voltigegänget.
 
Förutom att fixa i lägenheten har jag under dessa veckor hunnit med ett seminarium, mer av en redovisning än de seminarium vi hade på human, tentapluggat, skrivit två tentor, bakat bröd och börjat två nya kurser.
 
Det var lite om vad gjort på sistone. Jag har planer på att börja leta efter en medryttarhäst också, saknar allt som har med hästarna att göra, speciellt när jag sitter ensam hemma utan något att göra. Ska även komma igång med träningen igen.
 
Kommentar:
2014-03-06 @ 23:30:17

åh vad roligt med nytt boende :D Själv ska jag också söka ny lägenhet snart då det är dags att lämna mitt behandlingshem till hösten!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: