AnnaVeraJulia

2014-01-04
23:31:49

Hej, hej

Nu var det än en gång längesen jag var in här. Lusten att blogga har funnits men jag har inte haft så mycket kul att skriva om. Dagarna i Luleå med plugg känns mest som om samma dag går på repeat. Just nu är jag hemma i Falun men snart är mina tre veckors hemmatid över jul och nyår slut.
 
Under tiden jag har varit hemma i Dalarna har jag hunnit med
  • ett dressyrpass på Crazy för Sara, Anna hade en massa igenridningar som jag kunde nyttja. Red i en "tant"-grupp som ville dressyra sista passet för terminen. Känslan var fantastisk och det kan ha varit årets bästa pass. Träffade även saknade Emma och Lina som rider i en senare torsdags grupp.
  • Tittat på FRK:s julshow
  • Firat julafton här hemma med bara familjen
  • Fikade med Sofia, Lisa och Sanna nu när vi alla befann oss i Falun samtidigt.
  • Skidåkning och nyår i Sälen
  • och en hel del annat

De dagar som är kvar i Falun så ska jag träffa Sofia igen, jag och Malin ska rida ut med Peppar och Cournado och så ska väskor packas innan tåget går mot Luleå på måndag kväll. När jag är uppe så ska jag flytta in i mitt första egna boende, längtar!

Fina, fina Crazy som kan vara en av de mest fantastiska ridskolehästar jag ridit. Men även en av de mest speciella.
 

 

Kommentarer:
2014-01-05 @ 19:03:36
#1: Denise

Åh så fin! Älskar när hästar har någon form av bläs.. :)

2014-01-17 @ 22:12:55

Sv; Tack så mycket! Tror faktiskt inte att jag sett att de länkat mig haha! Men tack så jättemycket (:

2014-01-17 @ 23:16:47

åh så fin.. Väldigt speciell "bläs" om man ens kan kalla det. Fint! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: