AnnaVeraJulia

2013-09-17
20:03:42

Sjuttonde september tvåtusentretton

Idag har jag "bott" fyra veckor i Luleå, vilket innebär fyra veckor på vandrarhem. Känns lite hemskt när jag skriver det. Känner även att jag vill härifrån, ha ett privatliv, kunna stänga in mig på rummet och bara vara själv. Som jag skrivit tidigare på facebook, det bästa och sämsta med att bo här är att man aldrig är ensam.
 
Att vi efter en helg med bara två i rummet, en tjej som var hem, så har vi nu blivit fyra. Visserligen så är den fjärde personen bara distansstudent, men känns fortfarande lite jobbigt.
 
Kanske ska skriva något om min förkylning och skolan också. Helgen använde jag till att äta mängder med hallonsorbet, kurera hals och plugga matte, låg något avsnitt efter. Förkylningen går åt rätt håll, har just nu världens hemskaste hosta som kommer och går. Ligger hyfsat i fas i både matte och fysik. Och båda kurserna känns just nu roliga.
 
Har idag varit till Teamsportia och fått bakdäcket på cykeln bytt, gummit hade gått sönder på flera ställen och det kändes typ som att cykeln hade punka när jag cyklade. Nu går den fint igen och ingen är gladare än jag över det.
 
En mycket saknad pålle. Bilden fotade jag när hästarna var på bete sommaren 2011.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: