AnnaVeraJulia

2013-08-18
15:11:00

Artonde augusti

Att det är ganska tyst här beror inte på att jag övergett den här bloggen redan utan det beror på att jag varvar packning med att njuta av sista dagarna hemma innan flytt.
 
I fredags pysslade jag lite med design och så här på bloggen. På eftermiddagen var jag ut och gick för att försöka mjuka upp träningsvärken jag hade i baksida lår. Då jag gick förbi stallet var jag tvungen att gå in för att se om någon var där och även för att gosa med lite saknade hästar. Tre personer ur gamla stalltjänstgruppen red lektion för Marika och så höll Stina lektion för en shettisgrupp. Jag och Stina pratade lite innan hon fortsatte lektionen och jag gick hem.
 
Igår så njöt jag av solen och packade än en gång upp något och ner något annat. På kvällen så satt vi i familjen och spelade Femhundra, vilket är ett kortspel som mamma och pappa lärde mig och Agnes när vi var på semester, tidigare har vi bara spelat Femkortspoker vilket är ganska tråkigt. En trevlig kväll hade vi i alla fall.
 
Idag har jag än så länge bara packat nästan klart och så har jag suttit har och skrivit detta. Tanken är att jag och Malin ska träffas idag nu på eftermiddagen men har inte fått något svar från henne än.
 
En bild från 2010 på ett av mina kusinbarn Emelie, på bilden runt sex månader och blir i höst hela  fyra år. I bakgrunden syns en fin blommig klänning som Agnes hade då.
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: