AnnaVeraJulia

2014-07-08
21:22:00

Åttonde juli tvåtusenfjorton

Nu har det gått mer än månad sen jag bloggade sist och det är väl ett riktigt tecken på att jag har sommar i Falun nu. 
 
Jag åkte hem till Falun den 4e juni med ett varmt och svettigt nattåg efter vårterminens sista tenta. 


Har sedan dess hunnit med att 
- Gå på bröllop/dop. En av mina många kusiner Anders gifte sig med sin Maria samtidigt som deras dotter Iris döptes.
 
 
- Tittat på voltigeavslutning i stallet och förvånades över hur mycket "mina" voltigebarn utvecklats i år.
 
 
- Firat Malins student. 
 
 
- Fikat på Vi tre och cyklat runt Varpan med Sofia.


- Varit på Furuvik med Sanna, Sofia, Lisa och Lisas pojkvän Joe. Vi körde en roadtrip dit med allt som hör till en roadtrip. Hade en mycket härlig dag där.



- Spelat minigolf med Sanna, Sofia, Lisa och Joe vid Slussen.


 
- Och till sist så har jag jobbat två av fyra veckor med tidningsutdelning och njutit av värmen och solen som äntligen kommit hit.
 
Nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge tills nästa uppdatering kommer.
 
 
Kommentar:
2014-07-19 @ 22:55:33
#1: Sofia

Har totalmissat denna! Men, det var på tiden och vi har hunnit med en hel del kul! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: