AnnaVeraJulia

2013-11-16
22:32:30

Första träningspasset på .... månader

En träningsrelaterad bild till ett träningsrelaterat inlägg. Mina inneskor från NIke. Mycket sköna!
 
Det har varit rätt tomt i den icke existerande träningskalendern senaste tiden, mestadels pga förkylningar som avlöst varandra. Har känt mig rätt bra några dagar och tog mig i dag till gymmet, STiL som ligger på universitetsområdet i Luleå. Första gången då jag bara hann med en orienteringsträning efter att jag köpt kortet innan förkylningen var där igen.
 
I varje fall så körde jag ungefär samma grejer som på Friskis i våras, dock mycket lättare vikter. Att jag redan börjar känna träningsvärk är lite oroväckande....
 
Får nog bli en promenad imorgon för att mjuka upp och få lite ljus. I övrigt är planen imorgon att tvätta, räkna klart ett delkapitel i matten och så ev. en skype-dejt med Sanna, Sofia och Lisa.
 
 
 
 
Kommentar:
2013-12-16 @ 10:43:15
#1: MATILDA

skönt o träna! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: