AnnaVeraJulia

2013-10-11
19:59:21

Elfte oktober tvåtusentretton

Så har det gått ännu en vecka, tiden går så sjukt snabbt.
 
Förra helgen så var jag i alla fall hemma i Falun i fyra dagar hann med en massa härligt umgänge, konstigt ord det där, med familjen, en fikadate med Sofia på Selmas och så en kväll med voltigeträning i stallet. Jag longerade fina Tara som blivit så duktig och vänder om mycket mer sällan än tidigare. En riktigt härlig helg! Snart är det dags för några dagar hemma igen, åker ner den 30e igen och denna gång måste jag få sitta på en häst. FRK:s dressyr KM går den helgen så tanken finns att anmäla mig till LC:1 på Zathelit, men då jag inte suttit på en häst sedan i juni så kanske det är en lite dum idè. Får tänka på det.
 
 
 
Livet här i norr rullar på i ett högt tempo med mycket räknande och en massa skratt. På bostadsfronten ser det lite ljusare ut, väntar på besked från ett par jag träffade i veckan som verkade jättetrevliga, om det inte blir nåt är det bara att leta vidare. Folk börjar droppe av från vandrarhemmet. Just nu är vi bara 6 stycken kvar på ovanvåningen, varav tre har inflyttning i slutet oktober, början på november.
 
Har dessutom varit på två lunchföreläsningar denna vecka, en om studieteknik med en student på universitetet och en med Mattias Ribbing, han med superminnet. Super intressant! Köpte hans senaste bok, Vägen till maxade betyg, får se om det hjälper ;)
 
Har nu också med mig kameran upp till Agnes förtret så det kanske kommer några bilder från Luleå framöver.
Kommentar:
2013-10-20 @ 12:38:14
#1: Anonym

Awwwweee vilken sötnos!

sv: Kul att höra lite om dig :D
KRAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: