AnnaVeraJulia

2013-09-13
22:51:00

Trettonde september tvåtusentrettton

Har haft en riktigt slapp dag "hemma", eller på vandrarhemmet där jag bor, med en del plugg men även vila. Hade egentligen föreläsningar men skippade dem och prioriterade min stackars hals som inte mår bra. Har råkat ut för nollesjukan och den har framför allt satt sig i min hals. Har sedan i måndags haft ont i halsen men igår och idag har det varit hemskt, haft så ont att jag knappt kunnat äta trots ipren. Har ätit yoghurt och glass nästan hela dessa dagar, till middag idag fick jag i mig en portion pasta och kyckling i tomatsås som jag gjorde tidigare i veckan. Gott med något riktigt! Hoppas att det är bättre imorgon.
 
Det har hänt en hel del sedan sist bland annat
  • Proppen-tentan tillbaka 13/20p
  • Kurserna differentialkalkyl och fysik 1 har dragit igång
  • Sett på Lulespexet och Phösarstrippen, mycket konstig känsla att se phösarna utan overall, solglasögon och mössa. Känner helt klart igen en av phösarna som är från Falun.
  • Varit på Norrskensröj, sett ÖPH och adel utan solglasögon, mössa och frack/overall.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: