AnnaVeraJulia

2013-09-29
21:12:32

Tjugonionde september tvåtusentretton

Har haft en rätt bra dag idag, efter i fredags känns lite bättre och imorgon kanske det sker en förändring.
 
Idag har jag och Emma varit ute och sprungit, mitt andra löppass i Luleå, första tillsammans. Jag och Emma bor i samma rum på vandrarhemmet och båda orienterar. Vi var ute i runt 35 minuter och känslan säger att vi sprang mellan 3 och 4 km. Ett bra pass där benhinnorna bara protesterade i slutet.
 
Har även pluggat en massa fysik och kommit framåt. Är hyfsat förberedd inför morgondagens mekanikdugga. Hoppas den går så bra att jag får poäng till tentan.
 
Dags att jag och lägga sig snart.
En "offrad" sko som tillhör en satsande kulla. Eller det var i alla fall något sånt som stod i rimmet då jag fick "Dagens prestation" på konfa-lägret.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: