AnnaVeraJulia

2013-09-28
20:03:34

Tjugoåttonde september tvåtusentretton

Efter att ha postat förra inlägget somnade med tårar i ögonen över allt härligt folk i Falun som jag saknar, mest familjen, Sofia, Malin och gänget i stallet men även några från basåret som jag kom nära.
 
Fredagen blev bättre med fina kommentarer på facebook och ett mms med en Sofia-min. Dagen fortsatte åt rätt håll. Och avslutades på bästa sätt med middag på Kafelino, medelhavsbuffé (MUMS!), och bowling på O'learys. Från klassen var det jag, Alexandra, Frida, Michela, Martin, Felicia och Jacob, sedan så var det Alexandras vän hemifrån, Fridas pojkvän, de Michaela bor hos och två av deras vänner.
 
Jag var nog totalt sämst på bowling fick typ bara 70 poäng, är standard då jag bara bowlar en timme. Kul var det i alla fall. Sedan körde jag och Jacob en jämn match i airhockey som jag tyvärr förlorade. Sedan drog en del av oss hemåt, jag, Felicia och Jacob på cykel de andra med buss. Var på vandrarhemmet strax efter elva och sov nog innan tolv.
 
Idag har jag tvättat, pluggat, handlat och kokat fyra portioner bulgur och stekt på kycklingen som var klar, blir nog i alla fall två måltider av det förutom den jag redan ätit. Imorgon ska jag nog och handla lite till, lyckas oftast glömma något viktigt....
 
En Sofia-min från studentveckan
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: