AnnaVeraJulia

2013-10-25
22:47:54

Tjugofemte oktober tvåtusentretton

Tiden går så sjukt snabbt. På måndag och onsdag har jag utbildningens två första tentor. Det har varit en mycket händelserik läsperiod och det har hänt en del sedan sist jag skrev här.

Jag har valt kurser till våren och i samband med det valt vilket civilingenjörsprogram jag ska in på efter det här året. Det var ett svårt beslut då inget av program känts klockrent utan de flesta har verkat lite intressanta på sitt sätt. Till slut så blev det i alla fall teknisk design, vi får se om det blir rätt men jag tror det kan bli bra. I vår ska jag förutom kurserna som alla Öppen ingång läser då läsa ergonomi och människa-maskin system.

Det har flyttat ut en hel del folk från vandrarhemmet och idag så flyttade min roomie Emma härifrån. Det kan ha löst sig med boende för min del också, vi får se vad som händer de närmaste dagarna och update kommer såklart.

Det har varit massor med plugg och mer blir det åtminstone imorgon, kanske även resterande dagar, får se hur det känns helt enkelt. Tenta måndag och onsdag och onsdagkväll tar jag flyget söderöver och blir hämtad på Arlanda av mamma och Agnes.

 

Fyra fina tjejer redo för studentbal. Saknar er!
 
Kommentar:
2013-10-26 @ 09:44:53
#1: Anna

Hör av dig när du är hemma. Ridtur?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: